In perioada 12 – 18 aprilie s-a desfasurat Proiectul Changemakers 2011 organizat de Asociatia Studentilor Economisti din Romania. Proiectul a debutat cu o conferinta pe tema antreprenoriatului social in Romania care s-a desfasurat in Amfiteatrul I al Academiei de Studii Economice din Bucuresti.
Discutiile au fost moderate de fondatorul LumeBuna.ro, Mihail Mu?at si s-au desfasurat intre figuri reprezentative ale antreprenoriatului social. Printre acestea Ian Tilling – fondatorul Asociatia Casa Ioana – si Leslie Hawke – fondator OvidiuRom – ne-au impartasit povestile lor de antreprenoriat social care au prins radacini in tara nostra. De asemenea, Tincuta Baltag – director general al Fundatiei Dinu Patriciu – si Despina Iancu – Enterprise Development Associate al organizatiei NeSst România – ne-au explicat misiunile, valorile si modul de functionare al unei afaceri sociale. Cel mai asteptat si motivant pentru tineri a fost discursul lui Raed Arafat – presedintele SMURD – un discurs energizant despre preseverenta in a-ti indeplini visele, indiferent de obstacolele intalnite.

Conferinta a continuat cu Scoala de Primavara Changemakers in cadrul careia participantii au putut afla si dezbate informatii concrete din culisele antreprenoriatului social, despre branding, planificare, modele de business si mijloace de finantare, primind si feedback profesionist. Toate acestea s-au desfasurat in mare parte la Orange Concept Store, in cadrul unor traininguri si workshopuri, prin contributia lui Ian Tilling – fondatorul Asociatiei Casa Ioana, Ana Bucur, Alexandra Pode si Vlad Craioveanu– Ropot, Mircea Mocanu – UNDP, Iulian Olariu – presedinte Hola, Traian Bruma – Cross si Cosmina Frîncu – CSR Manager BRD.Vineri, 15 aprilie, au avut loc si vizite la Fundatia Motivation Romania, Sacosa de Panza si Ateliere fara Frontiere – proiecte Viitor Plus.
Participantii la Scoala de Primavara au fost in numar de 19 si si-au pus in dezbatere ideile de antreprenoriat social viabile si indraznete, in realizarea carora cred cu adevarat. Ei au incheiat o perioada care nu se va opri aici, ci va avea continuitate prin intalniri si cooperari viitoare cu asociatiile vizitate.
Proiectul a fost realizat cu sprijinul Apa Nova, Municipiul Bucuresti Sectorul 1, ECDL ROMANIA, Snack Attack si BRD, sub patronajul ONU.